شرایط فروش مدیران خودرو

نمایندگی مدیران خودرو دهقان 349 به‌عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو برند ام وی ام MVM و فونیکس FOWNIX ، محصولات متنوع این دو برند را با بهترین شرایط عرضه می‌نماید . برای آگاهی از شرایط نقدی و اقساطی مدیران خودرو و مشاوره با کارشناسان 349 دهقان می‌توانید خودروی مناسب خود را با بهترین شرایط خریداری کنید .

ما در نمایندگی 349 دهقان سعی داریم تا بهترین شرایط اقساط مدیران خودرو فونیکس و ام وی ام را برای شما خریداران عزیز فراهم کنیم . تحویل فوری خودرو ، تحویل سند به نام مشتری و همینطور خرید با کمترین میزان پیش پرداخت از مزیت های خرید از نمایندگی دهقان می باشد .

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو

متقاضیان محترم محصولات مدیران خودرو ام وی ام و فونیکس می توانند به منظور خرید نقدی محصولات ، پس از ثبت نام در نمایندگی مدیران خودرو دهقان 349 ، تا 45 روز کاری بعد از تکمیل وجه خودرو خود را دریافت نمایند .

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو

خریداران گرامی در نمایندگی دهقان می توانند با واریز کردن 50% پیش پرداخت قیمت کل خودرو صاحب خودرو شوند . شرایط خرید خودرو در نمایندگی 349 دهقان با اقساط بلند مدت و به صورت تحویل فوری می باشد . فروش محصولات مدیران خودرو برای تمامی کارمندان شرکت‌های طرف قرارداد , سازمانی  و بازنشسته با اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه با مبلغ پیش پرداخت قابل انجام است .

با تکمیل فرم زیر کارشناسان 349 با شما تماس گرفته و پس از انجام مشاوره و دریافت اطلاعات ، روند ثبت نام شما را آغاز می کنند .

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
محصولات

محصولات MVM و FOWNIX

ثبت نام غیرحضوری

ثبت نام غیرحضوری

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

قطعات

فروش قطعات

شرایط فروش نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۴۹ دهقان بصورت فروش نقدی و یا فروش اقساطی در هشتگرد و کل شهرهای ساوجبلاغ از جمله نظرآباد , شهر جدید هشتگرد , کردان , کوهسار و … انجام می شود.