مقالات آموزشی

نمایندگی 349 مدیران خودرو در کمالشهر | فروش ویژه ام وی ام در کمالشهر با بهترین قیمت

نمایندگی مدیران خودرو در کمالشهر

نمایندگی 349 مدیران خودرو در کمالشهر

نمایندگی دهقان 349 یکی از معتبرترین و موفق ترین نمایندگی مدیران خودرو در کمالشهر در حوزه فروش خودرو  می باشد.این نمایندگی که توسط آقای دهقان در شهر هشتگرد اداره می شود با بیش از 10سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در شهر کمالشهر نیز می باشد.

نمایندگی ما در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده و در این مدت تلاش داشته تا با ارائه فروش و خدمات پس از فروش خودرو با بهترین قیمت , خدمات رضایت مشتریان خود را جلب کند.

اگر یکی از علاقمندان خودروهای مدیران خودرو در کمالشهر هستید ، حتماً از به روزترین ماشین‌های مدیران خودرو  349 دهقان در هشتگرد آگاهید. امروزه دنیای پر از رنگ و سرعت و تنوع ماشین‌ها روز به روز رشد کرده و به سمت زیباتر و هم‌چنین جذاب تر شدن پیش می‌رود.

تلفن تماس واحد پشتیبانی و فروش

واحد فروش : 44229816 – 44220666 026

فروش ویژه ام وی ام در کمالشهر با بهترین قیمت

نمایندگی 349 دهقان، اخذ نمایندگی مدیران خودرو در شهر هشتگرد را بر عهده گرفته و همچنین در فروش ام وی ام در کمالشهر نیز فعالیت دارد.

امروزه خودروهای ام وی ام به دلیل طراحی جذاب و ظاهر زیبای بدنه، طراحی خوب و همچنین خدمات پس از فروش مناسب، در بازار رونق خوبی پیدا کرده‌ است.

چندین نمایندگی فروش مدیران خودرو در کرج وجود دارند که نمایندگی 349 یکی از معتبرترین نمایندگی ها می باشد.

شهروندان ساکن کمالشهر می توانند در نمایندگی دهقان اتومبیل مورد نظر خود را به صورت نقد و شرایط اقساط تهیه کنند. نمایندگی ما به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی و بدون دغدغه در هرجای کمالشهر که باشید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید.

مجموعه ما یکی از نمایندگی پیشرو در زمینه فروش اقساطی ام وی ام در کمالشهر با بهترین قیمت می باشد.

شعبه نمایندگی 349 دهقان همچنین خدمات پس از فروش ام وی ام در کمالشهر را به صورت متمرکز ارائه می دهد.خدمات نمایندگی ما تعمیرات و سرویس خودرو ام وی ام (فقط لوازم اصلی و اورجینال) است.

در موارد محدودی تعمیرات لوازم یدکی خودرو های چری را نیز به انجام میرسانند و این نمایندگی تنها مرکز ارائه کننده این خدمت در هشتگرد و شهر های حومه آن نظیر کمالشهر نیز می باشد.

 

نمایندگی 349 مدیران خودرو در کمالشهر

 مزایای نمایندگی 349 مدیران خودرو در کمالشهر 

در زیر به برخی از ویژگی ها و مزیت های نمایندگی 349 مدیران خودرو اشاره میکنیم همراه ما باشید.

  • تحویل فوری خودرو

    اطمینان کامل از خرید خود  تا زمان تحویل خودرو

  • سند به نام خریدار

    با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو به نام خریدار ثبت خواهد شد.

  • اقساط بلندمدت

    پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت دریافت می‌شود.

  • خدمات پس از فروش

نمایندگی دهقان در تامین قطعات یدکی اصلی ام وی ام و زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

برای ارتباط با نمایندگی 349 مدیران خودرو در کمالشهر با ما در ارتباط باشید.کارشناسان فروش ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما مشتریان عزیز خواهند بود.

 

 

خرید ام وی ام در کمالشهر

به منظور ساماندهي امور و خدمات دهي مطلوب در نمايندگي دهقان ، قسمتهاي مختلف در مجموعه ما رعايت و مشخص شده است. نمایندگی ما شامل دو بخش اصلي بوده که بخش فروش خودرو و بخش خدمات پس از فروش مشترياني كه از محصولات ايران خودرو استفاده مي کنند.

مشتریان در بخش فروش محصولات در نمایندگی , برای خرید ام وی ام در کمالشهر به صورت حضوری مي توانند درخواست خريد خودروي خود را انجام دهند .

مشتری با مراجعه به وبسايت اينترنتي نمایندگی 349 دهقان ، باتوجه به محصولات داخل سایت در بخش محصولات و نحوه فروش اعم از پيش فروش ، تحويل فوري يا فروش اقساطي ، خودروي خود را انتخاب كرده و سپس با نمایندگی ما تماس بگیرند.

همچنین شخص متقاضي برای خرید ام وی ام در کمالشهر با مراجعه به نمايندگي و ارائه مدارك مورد نياز ، توسط كارشناس بخش فروش نمايندگي ثبت نام شده و ساير مراحل براساس دستورالعملهاي موجود شركت طي مي شود.

در نتیجه نمایندگی 349 مدیران خودرو در کمالشهر انواع خودرو های ام وی ام MVM را طبق انتخاب و درخواست متقاضی به فروش می رساند.

متقاضیان گرامی اگر قصد خرید ام وی ام در کمالشهر را دارند می توانند به نزدیکترین نمایندگی مدیران خودرو به کمالشهر مراجعه کنند.مجموعه 349 دهقان یکی از نزدیکترین نمایندگی واقع در هشتگرد می باشد.

"<yoastmark

1. خدمات گارانتی در نمایندگی های شرکت مدیران خودرو  امکان پذیر است

2. میتوانید کارت گارانتی خودرو را موقع تحویل خودرو از نماینده فروش ما تحویل بگیرید و در زمان سرویس اولیه به نمایندگی 349 دهقان ارائه دهید.

3. طول دوره گارانتی محصولات برند ام وی ام MVM شامل MVM 315، MVM X22، MVM X33  از لحاظ کیلومتری 60000 کیلومتر و زمانی 3 سال از تاریخ شروع گارانتی است.

3. گارانتی خودرو MVM X55 از لحاظ کیلومتری 100000 کیلومتر و زمانی 4 سال از تاریخ شروع گارانتی است.

4. مدت زمان گارانتی محصولات برند چری Chery شامل آریزو 5، آریزو 6، تیگو 5 و تیگو 7 از لحاظ کیلومتری 150000 کیلومتر و زمانی 5 سال می باشد.

بهترین نمایندگی مدیران خودرو در کمالشهر

شهروندان گرامی کمالشهر , اگر به دنبال بهترین نمایندگی مدیران خودرو در کمالشهر هستند می توانند به نزدیکترین نمایندگی مدیران خودرو  که نمایندگی 349 دهقان می باشد مراجعه نمایند.

نمایندگی 349 دهقان اولین نمایندگی مدیران خودرو با ضمانت 100% ارائه دهنده فروش انواع خودروهای ام وی ام و خدمات پس از فروش آن در هشتگرد می باشد.

ما با سابقه درخشان توانسته ایم از سال ۹۲ تا به امروز کنار شما مشتریان عزیز باشیم و بتوانیم خدمات با کیفیتی را به شما ارائه دهیم .

مفتخر هستیم بالغ بر ۵۳۰ خودرو تحویل مشتریان عزیز داده ایم و بالغ بر ۹۷ درصد مشتری راضی داشته باشیم.

برای اطلاع از بهترین شرایط فروش ام وی ام در هشتگرد شما میتوانید نمایندگی 349 دهقان را انتخاب کنید.

ویژگی های نمایندگی ۳۴۹ مدیران خودرو در کمالشهر

  • تنوع مدل خودرو

مدیران خودرو با تنوع خودرو در کلاس های مختلف بهترین انتخاب برای داشتن یک خودرو ایمن و لوکس می باشد .

  • طرح فروش شرایطی

شرایط فروش نمایندگی مدیران خودرو ۳۴۹ تحت قالب فروش فوری و یا فروش اقساطی عرضه می‌گردند.

  • اعتماد توسط 5000 مشتری

مفتخر هستیم که بیش از ۵۰۰۰ مشتری راضی تا به امروز از خدمات این نمایندگی استفاده کردند .

  • داشتن تعمیرکاران مجرب و متخصص

مجموعه دهقان با داشتن چندین سال تجربه درخشان در زمینه تعمیرات خودروهای ام وی ام و چری و با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و  مجرب خود توانسته است خدمت رسانی سریع  و تضمینی را ارائه دهد.

 

 

نمایندگی فروش مدیران خودرو در کمالشهر

نمایندگی 349 دهقان یکی از بزرگترین نمایندگی فروش مدیران خودرو هشتگرد , به عنوان یکی از نمایندگی فروش مدیران خودرو در کمالشهر آماده ارائه خدمات فروش می باشد.

در مجموعه ما تمامی محصولات MVM و Chery شرکت مدیران خودرو عرضه می شود که از جمله آن ها می توان به مدل های تیگو – Tiggo، آریزو – Arizo، مدل 315 صندق دار و 315 هاچ بک، شاسی بلند های X22، X33، X55 و … اشاره کرد.

برای ارتباط با واحد فروش مدیران خودرو در هشتگرد شما می توانید به وب سایت ما بخش تماس با ما مراجعه نمایید.یا برای ارتباط مستقیم با کارشناس فروش ما بر روی تماس با ما کلیک نمایید.

 

 

نمایندگی 349 مدیران خودرو در کمالشهر

نمایندگی 349 مدیران خودرو که در هشتگرد به عنوان یکی از نمایندگان اصلی و فعال در فروش محصولات مدیران خودرو در کمالشهر نیز فعالیت دارد.

بنابراین نمایندگی 349 مدیران خودرو در کمالشهر انواع خودرو های ام وی ام MVM را با مدل های متنوع شاسی و نیمه شاسی به مشتریان خود ارائه می دهد.

ساکنین شهر کمالشهر برای اطلاع از بهترین شرایط فروش ام وی ام در هشتگرد می توانند نمایندگی 349 دهقان را انتخاب و با شماره تماس های مندرج در سایت تماس بگیرند.

خودرو های ام وی ام در نمایندگی ما شامل  ,X22 ,X22 PRO,X33 AT S SPORT,X55,و آریزو ۵ ،آریزو 6، تیگو۵ و تیگو۷ می باشد.

همچنین خودرو های فونیکس شامل تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو است. ما آماده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ام وی ام در کمالشهر هستیم.

شرایط فروش مدیران خودرو در کمالشهر

مشتریان گرامی برای آگاهی از شرایط فروش مدیران خودرو در کمالشهر  می توانند با کارشناسان فروش نمایندگی 349 دهقان واقع در هشتگرد در تماس باشند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی مدیران خودرو کد 349 دهقان یا از طریق وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند.

این نمایندگی به صورت فوری یا اقساطی شرایط فروش خود را در شهر هشتگرد به مشتریان عرضه می نماید.همچنین مشتریان می توانند از خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

برای خرید اقساطی ام وی ام در هشتگرد شما می توانید با نمایندگی 349 دهقان تماس حاصل نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *