مشخصات فنی آریزو 5 اسپرت

حجم موتور : 1500 سی سی توربو

تعداد سیلندر : 4

حداکثر توان :147 اسب بخار

انتقال نیرو : CVT9

نوع جعبه دنده: 9 سرعته CVT

خودروی آریزو 5 اسپرت یا  Arrizo 5 FL با توجه به ویژگی‌ فنی و هماهنگی بالایی که در موتور و گیربکس دارد باعث می شود راننده با شتاب هیجان‌انگیزتری روبرو شود. اکثر خریداران و مشتریان گرامی این خودرو را با نام ام وی ام آریزو 5 اسپرت می شناسند.

معرفی آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت به دلیل قدرت بالای موتور توربو و گیربکس، یکی از جدیدترین و پرشتاب‌ترین محصولات مدیران خودرو به حساب می‌آید. این خودروی اسپرت مدیران خودرو مجهز به موتور 1500 سی‌سی توربو شارژ و گیربکس 7 سرعته CVT می باشد.

این خودرو دارای صفحه نمایش 8 اینچی مجهز به GPS می باشد.همچنین لمسی بودن دکمه‌های سیستم تهویه‌ مطبوع از دیگر امکانات جدید این خودرو می باشد.

کارشناسان فروش مجموعه دهقان در زمینه فروش آریزو 5 اسپرت توضیحات لازم را خدمت مشتریان محترم ارائه می دهند.بنابراین راجع به شرایط فروش آریزو 5 اسپرت و جزئیات کامل آن مشاوره رایگان دریافت خواهید کرد.

بهترین شرایط فروش آریزو 5 اسپرت

فروش آریزو 5 اسپرت مدیران خودرو در نمایندگی دهقان تحت قالب فروش فوری و یا فروش اقساطی ارائه می شود .اعتماد مشتریان به ما در خرید این خودرو یکی از معیارهای اصلی نمایندگی ما بوده است.

نمایندگی دهقان بهترین شرایط فروش خودرو را برای خریداران محترم بصورت پیش پرداخت و اقساطی فراهم کرده است.مشتریانی که میخواهند با شرایط خرید خودرو در نمایندگی دهقان آگاه شوند با شماره

تماس واحد فروش : 44229816 – 44220666 026   با ما در ارتباط باشند.

بنابراین شرایط فروش ایکس 55 پرو مدیران خودرو برای کارکنان شرکت‌های طرف قرارداد,سازمانی و بازنشسته با اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه با مبلغ پیش پرداخت انجام می شود.

کارشناسان فروش مجموعه دهقان در زمینه فروش آریزو 5 اسپرت توضیحات لازم را ارائه می دهند.بنابراین راجع به شرایط فروش ایکس 55 پرو مدیران خودرو بصورت نقد و اقساط نیز مشاوره رایگان خواهند داد.

مزایای نمایندگی 349 دهقان در فروش آریزو 5 اسپرت

فروش آریزو 5 اسپرت در نمایندگی دهقان 349 بصورت نقدی و اقساط

فروش آریزو 5 اسپرت با شرایط اقساط 12 تا 60 ماهه

ارائه خدمات پس از فروش آریزو 5 اسپرت

داشتن تعمیرکاران حرفه ای و متخصص

تامین قطعات یدکی اصل و اورجینال

تنوع مدل محصولات مدیران خودرو

تحویل فوری خودرو آریزو 5 اسپرت

طرح  فروش شرایطی

اقساط بلندمدت

در ساخت جلو پنجره Arriz 5 IE FL طراحی جدیدی به کار رفته است.همچنین ترکیب جلوپنجره و دیفیوزهای عقب جدید به همراه رینگ 17 اینچی با کالیپرهای رنگ قرمز استفاده‌شده که حس مدرن تری به سدان آریزو 5 اف ال می‌بخشند.

 

امکانات داخلی خودرو آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت به عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو، خودرویی مجهز به حساب می‌آید.مشتریان می توانند با انتخاب و خرید آریزو 5 اف ال، انبوهی از امکانات رفاهی را در اختیار داشته باشند.امکانات رفاهی و ایمنی

خودروی Arriz 5 IE FL در سطح مناسب و مطلوبی قرار دارد.

همراه ما باشید تا با برخی از آپشن ها و امکانات این محصول مدیران خودرو بیشتر آشنا شوید...

اتوهلد

سانروف برقی

داشتن 6 کیسه هوا

سیستم‌ کنترل پایداری

دارا بودن کیسه هوای پرده‌ای

دارای سانروف

گرمکن صندلی‌های جلو

تریم چرمی کابین

داشبورد آن لوکس و مدرن

برقی بودن صندلی راننده

امکان سنسور پارک عقب

سنسور باد تایرها

6 کیسه هوای 10 نقطه ای

نمایشگر لمسی

رینگ آلومینیومی

سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر

شرایط قسطی آریزو 5 اسپرت

بهترین شرایط قسطی آریزو 5 اسپرت را از نمایندگی دهقان 349 بخواهید.

شرایط این خودروی جذاب مدیران خودرو به دو صورت نقدی و اقساطی 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه با مبلغ پیش پرداخت در نمایندگی دهقان 349 انجام می شود.

فروش قسطی آریزو 5 اسپرت اف ال با شرایط پرداخت اقساطی 60 ماه متناسب با میزان درآمد مشاغلین گرامی تعیین می شود.

امکان خرید این خودرو برای کارمندان , کارکنان شرکت‌های طرف قرارداد,سازمانی و بازنشسته و همچنین مشاغل آزاد فراهم می باشد.

در فروش نقدی مشتریان محترم پس از ثبت نام و واریز پیش پرداخت تا حداکثر 3 روز فرصت تشکیل وجه دارند.بنابراین خریداران گرامی تا 45 روز کاری می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

همچنین در شرایط قسطی آریزو 5 اسپرت FL خریدار باید حداقل 1 ضامن به همراه دسته چک و داشتن جواز کسب و یا فیش حقوقی (ضامن) داشته باشد.

خریداران مشاغل دولتی باید دارای دسته چک , جواز کسب و یا فیش حقوقی و حداقل پیش پرداخت 50% برخوردار باشند.

لازم به ذکر است، برای مشاغل آزاد مبلغ پیش پرداخت آریزو 5 اسپرت FL جهت خرید 60% درصد خواهد بود.جهت خرید آریزو 5 اسپرت FL باید قبل از امضای قرارداد ، مطالعه دقیقی از شرایط و ضوابط قرارداد داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط قسطی آریزو 5 اسپرت در نمایندگی دهقان 349 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید..

نمایندگی 349 دهقان به جز فروش آریزو 5 اسپرت , خدمات پس از فروش آن را را نیز در اختیار می گیرند.در ادامه به برخی از خدمات نمایندگی دهقان در تعمیرگاه خود در خصوص آریزو 5 اف ال می پردازیم:

  • تعمیر حرفه ای موتور
  • تعمیرات و سرویس  گیربکس
  • عیب یابی تخصصی آریزو 5 اف ال
  • خدمات برق خودرو آریزو
  • خدمات مربوط به گارانتی خودرو
  • تنظیم موتور Arrizo 5 IE FL
  • میزان فرمان ماشین
  • تعویض روغن خودرو و سرویس های دوره ایی

برای بهره برداری از خدمات تعمیر آریزو 5 اسپرت می توانید از طریق شماره های زیر خودرو خود را پذیرش کنید.در بخش تعمیرگاه خدمات پس از فروش آریزو 5 اسپرت با استفاده از قطعات یدکی اصل و با بالاترین کیفیت  توسط تعمیرکاران حرفه ای در نمایندگی مدیران خودرو دهقان 349 صورت می گیرد.مشتریان گرامی در صورت نیاز به سرویس دوره ای و یا تعمیرات گیربکس آریزو 5 اسپرت با ما تماس بگیرند.

تمامی خدمات پس از فروش آریزو 5 اسپرت با بهترین تکنسین ارائه می شود.مشتریان محترم جهت مراجعه به پیج اینستاگرام نمایندگی مدیران خودرو دهقان 349 بر روی اینستاگرام ما کلیک نمایید.

فروشگاه
حساب کاربری من
وبلاگ