مشخصات فنی فونیکس اف ایکس

حجم موتور : 1600 سی سی توربو TGDI

حداکثر قدرت : 156/197 اسب بخار

پیشرانه : 4 سیلندر توربو شارژ (4J16)

حداکثرگشتاور : 230/290 نیوتن متر

جعبه دنده : 7/9 سرعته دو کلاچه

ترمز و پایداری : ABS-EBD-BOS-TCS-ESP-HAC-HDC.

معرفی فونیکس اف ایکس

خودروی فونیکس اف ایکس یک خودروی شیک و مدرن است که با طراحی زیبا و امکانات برترش، توجه همه را به خود جلب کرده است. این خودرو با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و موتور قدرتمند خود، تجربه رانندگی را برای کاربران به یک سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد.

یکی از ویژگی های برجسته فونیکس اف ایکس، سیستم ایمنی پیشرفته آن است که به کاربران اطمینان و امنیت بیشتری در حین رانندگی می‌دهد. همچنین، طراحی داخلی آن بسیار شیک و راحت بوده و امکانات مدرنی را برای راحتی و لذت رانندگی فراهم می‌کند.

مشتریانی که میخواهند با شرایط فروش فونیکس اف ایکس در نمایندگی دهقان مطلع شوند با شماره

تماس واحد فروش : 44229816 – 44220666 026   با ما در ارتباط باشند.

درنتیجه فروش فونیکس اف ایکس مدیران خودرو برای کارکنان شرکت‌های طرف قرارداد,سازمانی و بازنشسته با اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه با مبلغ پیش پرداخت انجام می شود.

کارشناسان فروش مجموعه دهقان در زمینه فروش فونیکس اف ایکس توضیحات لازم را خدمت مشتریان محترم ارائه می دهند.بنابراین راجع به شرایط فروش فونیکس اف ایکس و جزئیات کامل آن مشاوره رایگان دریافت خواهید کرد.

بهترین شرایط فروش فونیکس اف ایکس

فونیکس اف ایکس یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات در بازار است که از طرفداران بسیاری برخوردار است. برای دستیابی به بهترین شرایط فروش فونیکس اف ایکس در نمایندگی دهقان 349، باید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

فروش فونیکس اف ایکس مدیران خودرو در نمایندگی دهقان تحت قالب فروش فوری و یا فروش اقساطی ارائه می شود .اعتماد مشتریان به ما در خرید این خودرو یکی از معیارهای اصلی نمایندگی ما بوده است.

نمایندگی دهقان بهترین شرایط فروش خودرو را برای خریداران محترم بصورت پیش پرداخت و اقساطی فراهم کرده است.مشتریانی که میخواهند با شرایط خرید خودرو در نمایندگی دهقان آگاه شوند با شماره

تماس واحد فروش : 44229816 – 44220666 026   با ما در ارتباط باشند.

بنابراین شرایط فروش فونیکس اف ایکس مدیران خودرو برای کارکنان شرکت‌های طرف قرارداد,سازمانی و بازنشسته با اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه با مبلغ پیش پرداخت انجام می شود.

کارشناسان فروش مجموعه دهقان در زمینه فروش اف ایکس توضیحات لازم را ارائه می دهند.بنابراین راجع به شرایط فروش fownix fx مدیران خودرو بصورت نقد و اقساط نیز مشاوره رایگان خواهند داد.

مزایای نمایندگی 349 دهقان در فروش فونیکس اف ایکس

فروش فونیکس اف ایکس در نمایندگی دهقان 349 بصورت نقدی و اقساط

فروش فونیکس اف ایکس با شرایط اقساط 12 تا 60 ماهه

ارائه خدمات پس از فروش فروش فونیکس اف ایکس

داشتن تعمیرکاران حرفه ای و متخصص

تامین قطعات یدکی اصل و اورجینال

تنوع مدل محصولات مدیران خودرو

تحویل فوری خودرو fownix fx

طرح  فروش شرایطی

اقساط بلندمدت

 

مروری بر ظاهر خودرو فونیکس اف ایکس

با توجه به ویژگی های برتر و ظاهری جذاب، خودروی فونیکس اف ایکس یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک خودروی مدرن، قدرتمند و ایمن هستند. این خودرو به عنوان یکی از بهترین گزینه های بازار خودرو، می‌تواند نیازهای هر کاربر را برآورده کند و تجربه رانندگی لذت بخشی را برای آنها به ارمغان بیاورد.همراه ما باشید تا در ادامه به برخی از امکانات و ویژگی های این خودرو بپردازیم...

جلوپنجره بسیار شیک

داشتن ظاهری مدرن و اسپرت

دارای چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی

بدنه فست‌بک پویا

چراغ‌های عقب ماتریسی

جلوه‌ای سه‌بعدی

چراغ‌های روشنایی در روز T شکل

سقف شناور

چراغ‌های LED قدرتمند

چراغ‌های راهنما پویا

 

در ادامه، ارائه خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت محصول نیز از عوامل مهم در بهبود شرایط فروش محصول می‌باشد. اطمینان از رضایت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، می‌تواند به افزایش فروش و اعتبار برند کمک شایانی کند.

خدمات پس از فروش فونیکس اف ایکس شامل تعمیر و نگهداری محصولات، ارائه آموزش های فنی، پشتیبانی تلفنی و آنلاین، و همچنین ارائه قطعات یدکی می شود. تیم فنی ما با دانش و تجربه کافی آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان است و هدف ما ارضای کامل مشتریان و حفظ رضایت آنها است.

با انتخاب فونیکس اف ایکس، مشتریان مطمئن می توانند با خیال راحت از محصولات خود استفاده کنند و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، به یک تیم متخصص و متعهد دسترسی داشته باشند. نمایندگی دهقان 349 به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت خودرو ، تضمین می کند که تمام نیازهای مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.

به طور کلی، توجه به نیازها و ترجیحات مشتریان، ارائه خدمات پس از فروش مناسب ، می‌تواند به بهبود شرایط فروش فونیکس اف ایکس کمک کند و بازارپسندی این محصول را افزایش دهد.

همچنین در بخش تعمیرگاه خدمات پس از فروش فونیکس اف ایکس با استفاده از قطعات یدکی باکیفیت و اورجینال توسط تعمیرکاران حرفه ای در نمایندگی مدیران خودرو دهقان 349 صورت می گیرد.مشتریان گرامی در صورت نیاز به سرویس دوره ای و یا تعمیرات گیربکس fownix fx با ما تماس بگیرند.

در نتیجه تعمیرات و خدمات پس از فروش در نمایندگی دهقان با بالاترین کیفیت انجام می شود.

تمامی خدمات پس از فروش فونیکس اف ایکس با بهترین تکنسین ارائه می شود.مشتریان محترم جهت مراجعه به پیج اینستاگرام نمایندگی مدیران خودرو دهقان 349 بر روی اینستاگرام ما کلیک نمایید.

فروشگاه
حساب کاربری من
وبلاگ